David Ejnar

Den 8:e November 2008 upptäcktes en kändis så häftig och hemlig att nästan ingen känner till honom. Men hans coolhet går inte att mätas med någon skådespelare, sångare eller basketspelare. Han är en man utan dess like och just denna Lördag blev hans storhet uppmärksammad. Åtta små fjortisar råkade på en über snygg kille, som stod och gjorde sitt vanliga jobb på det populära och överbetalda programmet Idol. När han med lätthet utförde sitt ytters hårda arbete fick han samtidigt de åtta små flickorna att falla pladask för hans obeskrivliga charm och finess. Flera autografer och gratis saker delades ut medans hans första fans desperat försökte få en bild av sin idol. Vänlig som han var ställde han upp på en intervju;

 - Vad var det första du gjorde imorse?
David ser lätt förvirrat på mig medans vi nu vandrar fram genom en stor galleria i överklass, var skulle en super-kändis som David annars hålla till.
 - Jo, jag tog en dusch. svarar han med ett charmigt leende som skulle kunna få vilken flicka i som helst i världen att storkna.
- Sedan åt jag en Grape Frukt. tillägger han.
 Inte konstigt att han äter nyttigt, med den figuren!
- Jag älskar ju också hundvalpar och att resa. säger han sedan med en lätt axel ryckning och fortfearande det där speciella leendet och glimten i ögat. Han är riktigt populär bland sina tjej-fans, som hela tiden skriker ut hans namn över gatan och vill gå så nära honom som bara möjligt.
Vi kommer fram till parkeringen där hans silverfärgade hyr-limousine väntar honom.
Jag hinner med en sista fråga.
- Vilket är ditt favorit djur?
- Jag gillar alla djur som går att äta.

Alla skrattar med honom. En riktigt skön kille och superstjärna den där coola super häftiga David!
Fler bilder tas och han delar ut kramar till hans trogna men, väldigt galna fans. Sedan åker han och hans flick-fans springer efter den super exklusiva bilen när den lämnar parkeringen i 140 km/h och David drar vidare till ännu ett av sina livsviktiga jobb.

Kommentarer
Postat av: en som saknar DavidDenHäftige... även känd som sanna

vad skulle vi göra uten den fenomenala, supersnygga, exklusiva, charmiga, - DavidEjnar :|

detta var den lyckligaste dagen i mitt liv :|

2008-11-08 @ 22:18:52
Postat av: Filip Vemdalen

Lätt det sjukaste jag har hört den här veckan...

2008-11-09 @ 22:52:19
Postat av: Josefine - davidfan

han är kuung =)

vad skulle vi gjort utan han ? :O

2008-11-10 @ 17:50:41
Postat av: Davids framtida fru.

Hur gör man för att bli ett av dessa fan på sidan?!?!

Måste SÅÅÅ få vara med där.



David är den ende för mig, har varit det rätt länge nu. Härligt initiativ, fler borde få se hur underbar denna MAN är.

Finns inte adjektiv nog att beskriva dig David.

DU ÄR UNDER BAR!!! :)

2008-11-10 @ 18:00:23
Postat av: stolt medlem i davidsfanclub - olivia u know ;o

världens bäste man, han ä vår kuung (; (yy) <3

2008-11-10 @ 19:58:50
Postat av: Katte

Daavid <3 .D Lätt bästa, han äger min vänstersko, och

en hel del till ^^

2008-11-10 @ 20:17:33
Postat av: maria

david ejnar <3<3

2008-11-14 @ 17:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0